Vecka 33

Kan tänkas att jag nu går in i vecka 33.
Kan nog inte tro det själv...

På måndag ska jag till barnmorskan och det är alltid lite pirrigt.
Man vill ju att allt ska se bra ut :)

Klädkrisen inför jul börjar nu komma smygandes, vad ska man ha på sig..
Av de få plaggen jag fortfarande kommer i; vad passar till jul ?



Jag fortsätter med mina små plågor även i vecka 33.
Magen är fortfarande hög, vilket gör att jag har svårt att andas och att halsbrännan håller i sig.
Sparkarna eller buffarna känns tydligare för varje dag och sitter man still kan man se hur bebis rör sig därinne och ibland ser det faktiskt ut som att h*n är på väg ut genom naveln :)
Sparkarna och buffarna har börjat göra riktigt ont och värst är när h*n träffar kissblåsan.
Det är nästan så man vill vika sig dubbel...
Men ändå är det så underbart att känna att det rör sig och att bebis verkar må bra därinne trots att det börjar bli lite trångt :)


Vecka 32+6


Nu är det dags för lite slappande i sängen framför nån film.
Älsklingen har kompis här så dom ser på Transformers... ALLA 3 !

//Milla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback