Vecka 35

Denna vecka (eller åtminståne dom senaste dagarna) har jag känt mig tyngre än någonsin.
Ont i ryggen, svullna fingrar som mer ser ut som prinskorvar och är svåra att ens röra på...
Svårt att andas och att vända mig i sängen är ett helt projekt.
Börjar verkligen kännas att det närmar sig nu :)
Men 6 hela veckor kvar så känner jag verkligen att det börjar närma sig.
SPÄNNANDE !

Jul gick snabbt som vanligt.
*D* är helt klart bäst att komma på rim till klapparna.
Jag fick ett litet kuvert av honom och i det hittade jag denna lapp:

" Tyvärr har jag inget paket att ge till dig...
Än fast du köpt flera stycken åt mig...
Men du behöver inte vara deppad...
det som finns i mammas garage kommer att få dig peppad...
Den går att höja upp och ner och öppna på sidan så att man kan ta sig ut...
Och den kommer verkligen att behövas när graviditeten är slut..."

Behöver jag säga vad det är ? =)


Underbara älskling ! TACK ♥

Nu är dom större sakerna till bebben helt klara och det känns skönt.
Det som ska köpas nu är lite småsaker...

* Sängkläder
*Blöjor
*Amnings BH
*Babysitter (något jag skulle vilja ha)

Något som jag känner just nu som jag verkligen skulle vilja ha är en gravidkudde.

Tror att en sån här skulle vara underbar just nu !




Kommentarer
pia och ludde säger:

Synd du inte bor närmre sundsvall då hade du kunna låna min gravidkudde. Den får inte plats i vår säng med en tvååring, en karl och två hundar plus "lilla" jag, så den ligger i en garderob och skräpar nu :S

2011-12-30 | 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback