Exploderat !


Vecka 29

Det är precis så det känns, en explotion har inträffat i min kropp.
Det är helt underbart men samtidigt, som jag sagt förut, skräckinjagande !
Min kropp förändras och jag kan inte ens ta mina härliga raska promenader.
Det gör ont i fogarna och spänner lite överallt.
Nu blir det lugna och kortare promenader.

Än om det är lite pinor så ÄLSKAR jag min mage och det som växer därinne :)

Igår va vi på rutinkontroll hos MVC.
Allt såg bra ut och lilla knodden växer bara bra och jag håller min kurva ♥.
Det enda som var lite negativt var att min järnvärde var lite dåligt.
Vi köpte lite järntabletter innan vi åkte hem så nu hoppas jag på bättre värde om 3 veckor när vi ska tillbaka :)

Någon jag verkligen måste ge en stor ROS är min underbara sambo,
som tycker att jag förändrats i humöret och temperamentet men ändå står han ut ♥
Jag inser nog inte själv hur mycket jag förändrats...
Jag älskar dig !


Tack Pia för den fina kommentaren :)
Jag förstår att det inte kommer att förändras direkt efter förlossningen.

//
Milla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback