Vecka 30

Hej vad tiden går !

Tänkas att jag har ca 10 veckor kvar att bära på detta lilla liv.
Detta lilla liv ska vi snart få träffa och lära känna.
Längtan ♥

Idag har jag hållit på att julpynta för andra dagen.
Tänk att det är så kul men att det tar en sådan tid !
Jag orkar inte lika mycket som gravid, men det gäller att vila mellanåt så då tar det lite längre tid... :)

Köpte mig faktiskt en liten tidig julklapp.
Nya vinterskor. Välbehövligt !

 Härlig vinterkänga för 399 kr (ord. 499kr)

 En tuffare vintersko för pangpristet 99 kr (ord. 349kr)

 Lilla tösen fick även ett par som tyvärr var för små så jag måste skicka tillbaka.
 249 kr. Blir nog att byta till en större storlek för dom var väldigt fina.

// Milla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback