Vecka 25

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade.
Men det har inte hänt så mycket mer än att vi växer och mår gott för det mesta.
Har nu stegat in i vecka 25 och enligt barnmorskan rullar det på bra.
Har varit på 24 veckors kollen hos barnmorskan, där hon konstaterade att allt går enligt planerna med graviditeten.
Det lilla livet växer som det ska och alla mina värden var bra.

Börjar faktiskt känna av foglossning mer och mer nu och det blir jobbigare att jobba.
Har skickat in alla papper för ansökan om havandeskapspenning.
Går allt enligt planerna så går jag hem 8 december.

 Barnvagn och bilstol är beställda :)

Blev en Novalex Combovagn och bilstolen blir i samma tyg :)



Till veckan är det planerat att vi ska ner mot Ikea och inhandla en spjälsäng
och lite tillbehör och efter det känns det som vi har inhandlat det som behövs för
lilla hjärtats ankomst :)

I övrigt börjar jag tro att det är en liten boxare som växer och mår gott i magen.
Känner av väldigt mycket sparkar och slag inifrån :)
Det är kärlek ♥


Kommentarer
Emelie säger:

Gud vilken fin vagn :) vad är de för märke?

2011-12-01 | 21:31:13
Bloggadress: http://emeliewessman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback