Långfredag...

Ser nu att långfredagen är förbi men trött mamma som jag är så bloggar jag i mina egna tider :)
Just nu sitter jag och väntar på att lillan ska vakna och äta sitt sista kvällsmål och sedan hoppas jag att hon och jag får sova fram till tidig morgon i alla fall.
Inatt hade jag riktigt lyx och fick sova hela 5 timmar I STRECK.
Det är lyx !
Snacka om att man värdesätter det lilla när man så lång tid har haft dålig sömn...
Hjärnan går på lågvarv och man blir på dåligt humör för minsta lilla.
Ja det avspeglar mig eller har iaf gjort det sista tiden som gravid och nu första tiden vi haft lilla Tindra.

Satt precis och gick genom lite kort från operation / kejsarsnittet och fick en stor klump i magen.
Det var en skräckupplevelse som jag verkligen inte vill uppleva igen.
För många är förlossningen ett av många minnen som är fulla av känslor och av kärlek,
jag blir lite ledsen när jag inser att min förlossning och första timmar med Tindra inte alls
blev som jag ville...
Jag försöker mest glömma det dåliga och blicka framåt.
Visst kan jag minnas att första gången jag såg henne var en lycka och jag var otroligt lycklig att hon äntligen var hos oss och att jag fick se våran lilla prinsessa.
Det är så jag får försöka tänka och att kejsarsnittet bara blev misslyckat..
Min förlossningsberättelse kommer nu i dagarna hade jag tänkt.

<-- Tindra ungefär 4 timmar

Dags att ge lillan lite mat och sedan sova.
Sängen är förbannat skön när man väl kommer dit ;)

//MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback