Sjukstuga...

I detta hemmet har det varit sjukstuga nu i två veckor.
Tifa började vara sjuk när hon kom förra veckan.
Sen åkte jag på en dunderförskylning som fortfarande sitter i men som äntligen börjar avta.
Det va ju klart att lilla Tindra inte skulle komma undan förskylningen så hon är nu inne i slutfasen.
Snart kanske vi gjort bort det här i hemmet och det vore ju kul om vi är friska över jul :)
 
Än så länge vill lillan inte alls krypa.
Tror faktiskt att hon hoppar över det helt enkelt :)
Men nu står hon i alla fall på benen när man håller henne.
Hennes räser till gåstol va verkligen ett toppenköp.
Jag skiter i vad alla tycker om gåstolar, men för MITT barn funkar den utmärkt.
 
Dagisplatsen är nu bokad och mitt datum för att starta jobb likaså...
1 mars startar verkligheten.
Nu ska jag njuta av tiden som är kvar !
 
Julklapparna är faktiskt nästan klara.
De flesta är beställda på internet i år och det kommer jag fortsätta göra kommande jular :)
Smidigt !
Nu ska jag bara klicka hem tre små paket till sedan är vi HELT KLARA för i år !
 
//MammaMillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback