Skitdag !

Idag har vi inte gjort ett piss faktiskt.
Det har varit en totalt värdelös och trist dag.
Lillan har mest bara varit grinig och inte varit nöjd med nåt,
förmodligen känner hon av mitt kassa humör.
 
Men vissa dagar känner jag av hennes försenade utveckling extra mycket och
idag har det varit just en sån dag.
En dag där jag hela tiden lägger märke till vad hon INTE kan istället för att fokusera på vad hon faktiskt kan och vilka framsteg hon gör varje dag.
 
Imorgon ska vi satsa på en bättre dag !
Imorgon ska vi faktiskt starta dagen med att åka och gratta lilla Lova som precis fyllt 1 år <3
Efter det brummar vi vidare till stallet för MYS med hästarna.
Morgondagen kan inte bli misslyckad !
 
Så därför säger jag god natt för denna dag och drar nåt gammalt över mig till jag somnar !
 
//MammaMillis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback