37 dagar kvar



Som vanligt sover jag väldigt dåligt.
Jag vaknar tusen gånger av att behöva gå på toaletten.
Jag vaknar igen av smärta i knän eller höfter.
Ingen sovställning är speciellt skön.
Jag blir mest irriterad på sambon och anser att han tar upp för mycket plats i våran 180 säng.
Jag är ingen vidare trevlig person alls för tillfället
och jag hoppas att det går över efter graviditeten.


37 dagar kvar till beräknad nedkomst.
Jag känner mig mer och mer nervös.
Har i planerna att börja packa en BB väska.
Men vad ska vara i den då ?

Till bebis:
*Någon typ av overall (har en i fleece som kanske passar)
* Mössa
* Body
* Byxor
* Sockar
* Tröja
* Bilskyddet

Till mig:
* Hygienartiklar
* Myskläder 2 uppsättningar + det som jag kommer in i
* Telefon
* Laddare
* Dator ?
* Kamera


Jag har börjat känna av förvärkar/sammandragningar.
Jag ska in på en rutinkoll hos BM imorron och har lite frågor som hon ska
få svara på.

Sängen till bebis hoppas jag att jag kan få hem i veckan så kan jag göra klart den.
Vi måste möblera om lite i vårat sovrum så den får plats nära oss.

Jag tycker att julen och alla dagar runt fram till nyår har gått otroligt fort i år.
Nu ska man snart plocka bort alla julsaker och det känns lite vemodigt.
Men jag känner ingen panik, jag tycker fortfarande det är mysigt och jag har tid (hoppas jag) .


Kommentarer
Emma säger:

Blöjor har du missat :) man får två stycken startväskor på bb men det brukar inte va så mkt blöjor i dem. Kram

2012-01-02 | 15:00:28
Bloggadress: http://emmasusanneangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback