Vecka 38



Kanonkulan är här :)
Nedräkningen till bebis ankomst har börjat.
** dagar kvar innan vi har våran lilla plutt hos oss !

Än har jag inte fått någon ordning på vad som ska hända med barnvagnen men jag ska erkänna att det inte ser ljust ut. Tänk om man hade varit gjord av pengar så man inte hade behövt strida för sin rätt.


Min graviditet är nu i slutet och jag måste säga att jag har haft en rätt enkel graviditet i det stora hela.
Var in på mitt sista MVC besök i veckan och jag inser nu hur fort det gått.
Men nu är jag riktigt less, ont överallt och svårt att ta mig upp ur soffan och sängen.
När man väl har lagt sig så hittar man ingen skön ställning och värken kommer smygandes i knän och höfter.
20 kg plus sedan inskrivningen måste bara slita på kroppen.
Men nu är det inte långt kvar. Kämpar på !

Har fått tid för kejsarsnittet men det håller jag för dom närmsta än så länge :)

/Milla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback