Orolig...

Jag måste bara få skriva av mig..
Jag känner en viss oro över lillans utveckling.
Jag tycker inte att hon utvecklas som hon ska,
hon är inte så stabil som andra i samma åler..
Ja ja jag vet att alla utvecklas olika, men lillan ligger oroligt till känns det som.
Jag har bara en konstig känsla i magen som inte vill släppa hur mycket jag än försöker...




Till veckan ska vi på BVC för vaccin och läkarkontroll och då ska jag hålla alla mina tummar att dom tycker att hon utvecklas ok.
Då kan jag andas ut.
Jag antar att det är många som känner som mig men jag kan ändå inte släppa den dumma känslan.

Vår gamla bvc sköterska har tack gode gud gått i pension och det var inte en dag för sent.
Hon var både senil och döv.
Jag hoppas nu att den nya är bättre för annars byter jag vårdcentral till stan.

Lillan har haft en period med missnöje och konstant hunger.
Därför har jag nu bytt ersättningen mot majsvälling, gröt och puréer.
Det funkar bättre på hungerfronten, men nu är hon hård i magen istället...
Inte lätt att få allt att funka.
Om hennes mage inte blir bättre får jag nog byta vällingsort, men vi kämpar på ett tag till.

//MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback