En trött men lycklig mamma

Det är helt otroligt vad man kan älska denna lilla människa.
Varje gång hon ler smälter mammahjärtat.



Tösen har haft några jobbiga dagar och jag har försökt lista ut vad det kan vara.
Känns som att hon får sura uppstötningar och blir nästan hysterisk.
Antar att smaken är väldigt illa...
Stackaren..
Dessutom upptäckte jag igår att det kan vara någon tand på gång.
Hon har händerna väldigt mycket i munnen och igår tyckte jag att det kändes lite konstigt i munnen på henne.
Stämmer det så kommer nog hennes första tand i överkäken...
Det kliar säkert något fruktansvärt...
Ska köpa en sån där bitnapp som man kan kyla så kanske det lindrar för henne lite..

Hittade ett kort på mig i samma ålder som Tindra


Något har hon allt ärvt av sin mamma ♥

Nu är vi vid samma tid snart igen och jag är mer vaken än någonsin.
Jag lär mig aldrig !

//MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback