Lite koll...

Nu har det gått nästan precis 5 månader sedan min lilla plutta kom till världen.
Det känns som jag börjar få lite koll på allt, men långt ifrån så att man är säker i allt man gör..
Men nu ska jag rekomendera några saker som jag anser är ett måste och som jag inte skulle kunna vara utan nu när jag testat :)

Först ut har vi en underbar flaska, MAM FIRST BOTTLE



Denna flaska är oslagbar.
Kostar lite olika men jag köpte mina för ungefär 60 kr på Coop Forum.
Den steriliserar man enkelt i mikron.

Nästa sak har jag testat 1000 olika känns det som.
Lillan har aldrig varit riktigt förtjust i nappar, men jag har velat prova massa olika och nu har jag hittat den nappen som funkar bäst.
Även dessa är av märket MAM.
Dom säljs dessutom i en praktisk ask som man kan förvara napparna i samt kan man sterilisera napparna
i samma ask.
 TOPPEN enligt mig !
 
Dessa söta köpte jag hem häromdagen.
Hittade även dessa på Coop Forum.

 Sen kommer vi till två saker som hör till barnvagnen.

En praktisk vagngardin från Dooky

Nu slipper jag äntligen vända vagnen fram och tillbaka för att slippa att solen kommer åt min lilla prinsessa.
179 kr betalade jag för den på Babyproffsen.

Sen en liten smart väska för småprylar som plånbok, telefon och lite smått å gott :)
 
Den betalade jag 149 kr för hos Babyproffsen :)
Värt varenda krona !


 Lite små tips som jag har haft stor användning av.

 //MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback