Var är värmen ?

Just nu vill jag ha värme och sol, jag vet att jag kommer att klaga
när sommaren väl är här att det är för varmt.
Men vad f*n är detta för skitväder ?
Grått och regningt...
Vårväder ?

Tindra fick sin första smakis portion med gröt häromdagen :)
Mumselimums



Vi fortsätter kämpa med sjukgymnasten och träna dagligen.
Jag tycker hon har blivit bättre, men det känns som att sjukgymnasten inte tycker likadant.
Inte kul för lilla stumpan att redan gå hos sjukgymnast, men jag hoppas det hjälper iaf.

Tindra växer så det knakar, nu har hon snart vuxit ur den babysittern vi köpte till henne som nyfödd.
Den har knappt blivit använd eftersom det inte gick att ändra ryggstödet.
Nu står en babygunga högst på önskelistan
och en skötväska till mamma :)


Typ en sådan kanske Tindra skulle vilja ha :)

//MammaMillis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback