Julfixande

 
 
Julkorten är äntligen tagna och resultatet får tala för sig själv :)
 
 
 
I lördags hade vi faktiskt barnvakt och spenderade lite tid tillsammans.
Jag värdesätter verkligen lite ensamtid med min kärlek.
Det är så mycket värt att ha någon som kan se till barnen ibland.
Vi fick en tid att andas och bara vara vi två och det var supermysigt !
 
Har jag nämt att jag börjat rida igen?
Det är en sådan underbar känsla att jag kan inte beskriva det i ord.
Egen häst inser jag att det inte finns varken tid eller pengar till.
Men jag har hittat ett otroligt fint American curly sto som jag rider på fredagar.
En helt underbar liten varelse som fått mig att känna mig hel igen !
Jag tackar så mycket för att ägaren valde mig och att jag får komma och ta hand om hennes fina häst !
 
//MammaMillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback