Lugnare mamma

Jag kan glatt meddela att vår lilla tös nu är friskförklarad från sitt hjärtfel !
 
Den andra undersökningen gick faktiskt bra, jag var orolig hela dagen med en stor klump i magen.
Men läkaren tyckte att hennes motorik var perfekt för hennes ålder.
Att hon inte vill krypa eller stå på sina ben tyckte han inte alls va lika konstigt som jag.
Hon har nämligen överrörliga leder.
 
Om det är en diagnos eller inte kvittar egentligen för mig men jag fick i alla fall veta att hon kan ta lite längre tid på sig att börja krypa och resa sig.
Vi ska på återbesök om 4 månader och har hon inte börjat röra sig mer innan dess så blir det mer utredningar.
Är i alla fall väldigt glad och framförallt känner jag mig väldigt mycket mer lugn.
 
Hon har nu i dagarna hunnit bli 9 månader.
Vårat älskade hjärta växer så det knakar.
10,4 kg och 71 cm lång <3
 
 
//MammaMillis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback