Sjukgymnast

Igår hade vi ännu ett besök hos sjukgymnasten.
Jag hatar verkligen att gå dit men igår kändes det faktiskt lite bättre.
Kanske för att hon tyckte att hennes snedställning såg bättre ut...
Nu har vi börjat träningen på hennes ben också och sjukgymnasten följer även den utvecklingen vilket känns skönt.
Tindra va på bra humör under större delen av besöket.
 
På torsdag ska vi på en sen 8 månaders koll :)
Spännande vad hon kommer att tycka denna gången...
Hon har inte haft det lätt min lilla tös, alldeles för mycket sjukhusbesök och det har fått henne att skrika så fort vi går in genom dörrarna till VC eller sjukhus...
Stackars lilla flicka som behöver känna så redan nu.
Förhoppningsvis växer hon upp och blir en frisk tjej som inte behöver besöka sjukhus så ofta.
 
Det börjar bli dags att fixa med julklappar och annat som hör julen till.
Jag längtar mer än någonsin till julafton, förmodligen för att det blir Tindras första jul :)
I fjol var jag höggavid och tyckte det mesta var jobbigt, men i år blir det något alldeles speciellt.
 
//MammaMillis
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback