Vill ha...

Jag vill ha en ny vagn, jag vill ha en fårskinnsfäll, jag vill ha en babypulka och jag vill ha snö !
Hade sett ut en vagn på blocket med säljaren har inget nummer och svarar inte på mail så den kan jag ju glömma.
Men vet nu att jag vill ha en Emmaljunga Scooter 2.0. Här chansas inget mer med vagnar så nästa vagn blir ett känt märke.
Fårskinnsfäll skulle vara mysigt i vagnen i vinter och jag vill även ha två i fuskskinn nedanför sängen.
Babypulka känns som en sak man SKA ha när man bor ute i skogen och snön är en del av vårat liv..
Snön vill jag ha nu så det lyser upp lite och att jag får julkänslan jag behöver för att julpynta !
 
Tindra har börjat röra sig mer och mer.
Hon rullar nu fram, krypa är för mesar !
Hon tar sig dit hon vill, än om det ser 10 gånger jobbigare ut än att krypa...
 
Vi har haft finbesök idag av Carro och Lova <3
 
Det gjorde min dag ♥
 
// MammaMillis

Kommentarer
Johanna säger:

Hon har då fasen skönaste krypstilen jag har sett iaf :) Kram till er / Johanna

2012-11-13 | 20:32:08
Bloggadress: http://www.wiiyoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback