Åter igen...

Jag måste börja om att be om ursäkt för den absoluta dåliga uppdateringen.
Men ibland händer det saker i ens liv och bloggandet är inte så högt prioriterat.
Denna gång valde jag att helt enkelt lägga bloggen på is men nu känner jag att det är dags igen
för en uppdatering.
 
Jag hälsar er åter igen välkomna !
 
Mycket har hänt sedan juli.
Lilla tösen växer så det knakar.
Hon är nu nästan 9 månader och jag kan inte förstå var tiden tagit vägen.
Tiden har gått så fort men samtidigt så långsamt.
Nu törs jag nog säga att vardagen är här och vi jobbar med rutiner och mat hela dagarna.
Tindra äter nu väldigt gärna och ofta :)
 
 
Nu blickar vi framåt och snart är det JUL ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback