Mammagrupp

Igår efter många om och men tog jag mig mot stora staden och gick på en mammaträff.
Eller ja en träff för blivande mammor :)
Sambon tyckte absolut att jag skulle gå, och hade det inte varit för han hade jag nog fegat ur och varit hemma i soffan istället.
Tacksam att jag åkte i alla fall. Det var väldigt trevligt att få träffa personer som sitter i samma båt och kunna sitta, utan att få dåligt samvete, och prata graviditet och bebisar.
Förhoppningsvis blir det fler träffar !


Idag har vi totalt snökaos.
Jag hade planerat att träffa en vän på stan för lite fika, men tyvärr fick jag ställa in då jag inte känner mig speciellt motiverad att sätta mig i en bil i detta väder.
Synd, var länge sedan vi sågs.
Hoppas på bättre väder till veckan !

Februari närmar sig med stormsteg och jag tar en dag i taget.
Mina myrkrypningar i benen blir värre och värre.
Jag är svullen om händer och ben/fötter.
Min andning är fortfarande väldigt jobbig, speciellt på kvällen när jag lagt mig i sängen.

Men förutom detta så känns det som att jag glidit genom min graviditet hittills.
När jag hör andras skräckhistorier blir jag rädd.
Tänk om något är galet med min graviditet och min bebis ?
Jag hoppas bara att jag varit lyckligt lottad och haft en okomplicerad graviditet så här långt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback