Nytt År !

Med sista dagen på detta år blickar jag fram mot ett spännande 2012.



Min prinsessa Chanelle har fått ett nytt hem i närheten och hon verkar trivas.
Hon delar just nu hem med 2 hästar och 5 kossor :)
Dessutom bor hon granne med min pappa, vilket gör att det känns lättare att hälsa på
och vem vet kanske efter februari att jag kommer upp på hennes rygg igen.
Åhh vad jag saknar en ridtur helt själv i skogen !


Snart inväntas middagsgäster och jag ska alldeles strax börja förbereda maten.
Det blir enkelt idag på självaste Nyårsafton. TACOS !
Men jag har svårt att äta stekt kött eller mat som luktar väldigt mycket,
därför är tacos väldigt bra.


Bebben tränar på inne i magen och vissa dagar känns som h*n ska komma ut genom naveln.
Jag har fått mig några hemska bristningar på nederdelen av magen, dom kliar som bara den !
Krypningarna i benen blir värre och mina knän har nu börjat värka ordentligt.
Det känns som jag bara klagar...
Så vill jag absolut inte att det ska låta, men nu börjar det kännas att man har gått upp 20 kg.




Sista dagen på 2011 så jag vill önska alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR !


Kommentarer
jenny sjöström säger:

De e inte långt kvar nu.. så håll ut å passa på att sova, för snart blir de sömnlöst ;)

2012-01-01 | 16:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback