Vecka 31

Jag kan inte fatta att jag snart ska bli mamma.
Kan inte alls tänka mig hur det ska kännas.
Längtar så till jag få se våran lilla knodd för första gången.

Jag växer så det knakar :


Denna bild är från förra veckan. Vecka 30.


Idag har jag hoppat in i vecka 31 (30+3).
Veckan som gått har bestått av tät näsa(som jag haft sen jag blev gravid), täta toalettbesök, ont i bröstet /svårt att andas, oro inför vad som komma skall och ont i rygg och fogar.
Igår jobbade jag min sista dag och det känns som en stor befrielse !
Än om dagen igår gick bra och jag mest bara längtade till att klockan skulle slå 15.00 så jag fick ta mitt pick och pack och åka hem så var det med lite blandade känslor jag lämnade min arbetsplats.
Mina underbara arbetskamrater kommer jag att sakna otroligt mycket !

Har börjat sortera lite bebiskläder som bonustösen har haft.


Snart är denna högen soterad i storlek och färger :)


Just nu känns det verkligen som att bebben dansar disco i magen ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback