Vecka 32

Hoppar in i vecka 32 och blir tyngre och mer otymplig.
Halsbränna, andningsbesvär och svullna händer/ben och fötter är en del av min vardag.



Det lackas mot jul och jag är otroligt nöjd över att gå hemma.
Det känns som allt jag vill göra tar dubbelt så lång tid som jag är van.
Men att veta att man är ledig gör allt så mycket bättre.
Jag tar en dag i taget och försöker verkligen njuta !



Ett stort grattis till min härliga vän som blev mamma i söndags.
Den 11/12 födde hon en liten vacker tjej.
Jag blev nästan tårögd när jag fick veta det, så underbart.



Dags att ta tag i lite julbak.
En till omgång lussekatter ska bakas och lite mer julgodis ska fixas :)


Trevlig lucia på er alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback