Vecka 34+0

Då har ännu en vecka gått...

Snart är det jul och jag har insett att jag har absolut inte ett skit att ta på mig.
Därför provade jag lite olika klänningar igår som jag även ska kunna ha på
mig efter graviditeten.
Har funderat under gårdagen och även idag och bestämt mig för att åka in och köpa den imorgon.

I veckan har jag verkligen haft fullt upp.



Fått veta att hon som har min häst på foder inte kan ha henne kvar och därför har jag bestämt mig för att
försöka sälja henne istället.
Jag har insett att det kommer att ta väldigt lång tid innan jag kommer att hitta tid för henne
igen och det bästa vore att hitta ett gott hem som vill köpa henne.
Det känns lite tufft i mitt hästhjärta, men känns som det enda rätta mot henne.


Har gjort 5 olika julgodis och bakat lussekatter.
Ändå har jag kvar att göra lite mer kola.
Det hoppas jag att jag hinner med imorgon...
Tidsoptemist jo men visst !


Har hunnit vara på ett besök hos MVC.
Allt såg bara bra ut
, jag har tyckt att livet där inne inte rört sig som jag är van.
Men samma dag som jag åkte till Barnmorskan så satt knodden igång att röra runt :)
Det är en underbar känsla.
Nu har knodden varit vänd nedåt på båda senaste besöken och jag blev ordinerad vila.
Men vila innan jul är lite svårt.
Tur att man inte behöver jobba.
Kan ta allt i min egen takt och bara njuta av att vara ledig :)

Börjar faktiskt känna mig lite nervös inför förlossningen...
Kommer jag att hinna in ?
Kommer jag att känna när det är dags och hur känns det ?
Vad ska jag ha med mig ?
Vad är det som kommer att komma ur mig ?

Jag har haft så sjuka drömmar på slutet så mina tankar om förlossningen är helt galen just nu.


Vem är du... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback