Verkligheten börjar hinna ikapp...

Jag kan nog erkänna att jag inte riktigt förstått vad som komma skall.
Jag är nu hemma från jobbet i minst ett år och efter det har jag i planerna att börja plugga.
Det jag funderat på länge nu är socionom och det känns rätt.

Jag hoppas att några år från nu ha ett jobb som är mer välbetalt än det jag har idag och framförallt att jag kan sätta upp mål i mitt arbete för att jobba mig uppåt.




Idag har jag varit på vanlig kontroll hos barnmorskan och allt såg bra ut.
Min kurva hade tagit ett ordentligt steg uppåt, alltså knodden hade växt på sig ordentligt sedan sist.
Hon tyckte även att hon kände att knodden låg med huvudet nedåt.
Sparkarna jag känner är starka ovanför naveln och mer kittlande i nedre delen.
Hon trodde att det va dom små armarna och händerna som kittlade mig just i nedre delen av magen.
Det ger en sådan varm känsla att känna sparkar och knuffar.
För att inte prata om besöken hos barnmorskan då man får höra hjärtljuden


Dessutom har vi nu äntligen fått lite snö !
Underbart vitt och fint ute :)
Jag tog med mig tösen på en promenad idag och nu är det riktigt jobbigt att gå i den takten jag är van.
Tur att barnvagen var med så jag kunde stöja mig mot den :)

//Milla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback