21 November



Dagen började mindre bra med en ordentlig blödning.
Kände paniken inom mig och ringde till slut in till förlossningen som ville att jag skulle komma in.

Väl där inne på förlossningen kopplandes jag upp mot en hjärtapparat.
Låg i ca 30 min med den och lilla pyret blev mer och mer otåligt.
Sparkade som bara den och tyckte inte att jag skulle ligga mer på rygg :)
Efter det kom nån läkare och klämde och kände och därefter ett ultraljud som även det visade sig normalt.
Efter det var det dags för gynundersökning som inte heller visade något speciellt.
Förutom lite irriterade slemhinnor såg allt normalt ut.

Så efter nån timma på sjukhus blev jag hemskickad igen och nu känner jag mig mycket lugnare.

Ingen kunde förklara blödningen, men jag hoppas att det inte kommer tillbaka.


Våran tvättmaskin gav upp igår så idag efter sjukhuset åkte vi och köpte en ny.
Nu sitter jag och tösen och ser på tv och väntar på att sambon ska komma hem med den nya tvättmaskinen :)



Riktigt tråkig utgift såhär innan jul, men en tävttmaskin kan man inte vara utan så vi hade inte mycket val...

//Milla♥


Kommentarer
Jenny Sjöström säger:

Vad bra att det var bra med bebben, när man gått så långt så vill man verkligen inte att något ska hända... Hoppas att allt är bra med dig åxå, passa på att njuta och SOVA innan den lilla kommer och vänder eran vardag upp och ner. ;)

2011-11-22 | 08:39:14
Bloggadress: http://millencolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback