Rusar in i vecka 28 med rasande fart...

Ja, jag måste erkänna att veckorna rusar förbi.
Jag har äntligen fått ett datum när jag går hem från jobbet.
Jag gör min sista dag fredagen 2/12 :)
Känns väldigt skönt att det börjar knappa in.
Mitt humör och min kropp är inte på det bästa humöret och min rygg har verkligen börjat
skrika efter uppmärksamhet.
Har haft en konstig ryggvärk nu i nästan en vecka.

Lilla livet i magen rullar runt och leker för fullt känns det som ibland.
Vissa dagar är det väldigt lungt och då blir jag nojig... Antar att det är normalt.
Jag älskar verkligen känslan när bebisen vänder sig i magen, det liksom känns som att han/hon är på väg ut genom naveln :)
Underbart är det i alla fall att känna att det rör sig !


// Milla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback