Bildbevis !

Bildbevis hittills. Här har det hänt en del på bara 6 veckor...


Vecka 20


Vecka 26

Har försökt att ta ett kort varje vecka.
Rätt coolt att se vad som händer med kroppen vecka för vecka.
Nu har jag alltså stigit in i vecka 26 och vissa dagar känner jag mig
helt till freds med hur jag ser ut, men andra dagar skulle jag helst av allt bara vilja ligga
under täcket hela dagen och inte prata med någon !

Dessutom har jag förmodligen fått svinkoppor. IGEN !
I några dagar har min tunga varit angripen av blåsor som gjort riktigt ont !
Förmodligen, som förra gången, har jag blivit smittad av bonusdottern.

Nu i veckan ska vi försöka hämta vagnen som kommit.
Spännande :)

// Milla ♥


Kommentarer
emma säger:

vackra du <3

2011-10-31 | 18:09:38
Bloggadress: http://rockisdelicious.blogg.se/
Carro säger:

Ååå gomagen, shit du har oxå verkligen exploderat precis som jag gjorde. Häftigt:-)

2011-11-01 | 10:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback