Växer och växer...

För varje dag som går så växer lilla fostret i mig vilket gör att jag blir större och större...
Delade känslor för detta.
Känns otroligt påfrestande när jag inte kommer i några kläder och pressar jag mig i kläderna ser det bara så korkat ut..
Dels känns det underbart att ha ett liv som växer till en liten bebis i min mage. :)

Jag sa till mig själv att jag aldrig skulle köpa mammakläder.
Men jag har provat och nu förstår jag varför dom finns.
Gudomligt skönt och dessutom finns det mycket som är neutralt och snyggt faktiskt.


Dessa underbara byxor från Polarn Och Pyret för 449 kr har nu flyttat hem till mig. Sitter perfekt och dessa faller jättefint och kan därför användas jämt :)


Dessa leggings hittade jag också på Polarn Och Pyret för 199 kr. Dom var helt underbara, jag använder just nu nästan bara tuikor och leggings. Det som har varit besvärligt är att vanliga leggings rullar ner och ger häng.
Dessa sitter perfekt !


Även detta enkla linne hittade jag. Faktiskt skönare än jag trott, vanliga linnen liksom rullar upp nu och blir mer som en avskyvärd magtröja :P Men detta sitter på plats och ger även lite stöd för magen.


Även en enklare variant av stödstrumpa har jag köpt hem för att testa använda framförallt på jobbet.
Tycker det var väldigt obekvämt med stödstrumpa, men förmodligen bra för benen i jobbet.
Funderar på att köpa mig ett par till men denna gången blir det ett par roligare i bomull.

//Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback