Grå dag och trött mamma...

Lilla hjärtat sov hela natten till igår.
Somnade vid 23 och vaknade 07.
Helt magiskt utvilad var jag hela dagen och humöret var på topp.
Dessutom så sken solen !
Inte för att jag trodde att det skulle hålla i sig men jag hoppades innerligt.
ICKE inatt vaknade hon var tredje timma !
GRRR !
Och idag är det grått och dassigt väder.

Jag vet att jag inte ska oroa mig eller hänga läpp, hon är bara 2,5 månad men min trötthet
är obeskrivlig vissa dagar.

Detta med att vara mamma är ingen dans på rosor, jag älskar mitt barn över allt annat.
Men ibland känns allt så hopplöst, så jäkla tröttsamt.

Som det känns nu så handlar mina dagar om att passa tider till sjukgymnast, BVC, läkare och att SOVA !
Välkommen till mammalivet !

Men än om mina dagar är trötta och jag ofta känner att livet som gravid var lättsamt så försöker jag ta vara på varje dag och för någon dag sedan så vaknade jag till det mest underbara leendet man kan tänka sig.





Kommentarer
Miranda säger:

Kul blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2012-09-01 | 20:30:12
Bloggadress: http://allaprivatlan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback