Vecka 39

...och nu är det inte många dagar kvar till mitt snitt ska göras.
Jag längtar något otroligt efter våran lilla plutt.
Jag har packat väskan flera gånger och hittat lite nya kläder till bebis som jag shoppat.

Igår kände jag dåligt med fosterrörelser mest hela dagen så på kvällen ringde jag in till
förlossningen och dom ville att jag skulle komma in.
Väl inne kunde dom höra hjärtljud på en gång och kopplade upp mig till maskinen för att kolla
hjärtat under en längre tid.
Inga som helst fel på det lilla hjärtat inte.
Nästan direkt fick jag känna buffar därinne.
Busunge !

Idag stonkar det på bra inne i magen och jag njuter av varje liten knuff :)






Tänk att jag snart gått mina 9 månader som gravid.
38 hela gågna veckor och tänk att det är ett litet nytt liv inne i min mage.
Ett liv som är skapat av oss och som ska leva med oss.
En fantastisk känsla att veta att det är en del av mig och en del av Daniel som knuffas därinne.



//Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback