Nu är dagen här...

Idag är det den 21 Juli och idag är det lillans Namngivnings dag :)
Jag känner mig sönderstressad och längtar till denna dag är över.
Ska bli spännande att träffa alla människor som tackade ja till vår inbjudan.
Ungefär 25 personer blir det idag.
Vi firar i vårat hem så därför känns allt detta ännu mer spännande.

Lillans morfar med sambo och lilla moster, gammelfarmor och gammelfarfar
 kom och hälsade på i torsdags så
vi blir lite färre än vad vi trodde i början.
Jag saknar fortfarande att mina bröder kunde tycka att det var viktigt att komma idag
men tydligen så är det inte så viktigt.
Det svider lite i hjärtat.


Nu börjar det verkligen dra ihop sig och jag ska försöka garnera smörgås- och gräddtårtorna.
Nu är det bara att hoppas att allt räcker.

Kasta i sig lite kaffe och sen iväg på affären och köpa skinkan till smörgåstårtan.

//MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback