Tidiga mornar och nyhetsmorgon

Idag skiner solen och det känns som att det blir riktigt skönt idag.
Jag och lillan är ensamma och funderar lite på vad vi ska hitta på.
Funderar på att lasta in vagnen i bilen och sedan ge mig av mot stan.
Men då är frågan vad vi ska roa oss med där...
Ja det återstår att se vad vi hittar på :)

Besöket hos sjukgymnasten gick som väntat.
Fortfarande är hon sne och vi ska fortsätta träna.
Det börjar bli svårare och svårare att träna henne eftersom hon börjar få mer egen vilja och hon vill verkligen inte.
Jag funderar på om hon kanske kan ha ont av detta för jag tycker att efter våra träningspass är hon ofta grinig.
När jag frågar våran sjukgymnast rynkar hon mest på näsan och säger att hon inte tror det..
Men min magkänsla säger något annat.


Syskonen bus ♥

//MammaMillis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback