Sjukhuset

 
På onsdag är det dags...
Nu ska det utredas varför lillan inte vill stödja på benen eller krypa än.
Hon är nu nästan exakt 9 månader gammal och min oro blir bara värre för varje dag som går.
Vi har fått tid på barnavdelningen på onsdag och just nu förbereder jag mig mentalt så gott det går.
Tänk om dom hittar något.. tänk om något inte stämmer med vår tös...
 
Efter ett samtal med sjukgymnasten som vi går hos så tyckte hon att vi skulle prata med en barnläkare och få lite svar på alla våra frågor hon inte kan svara på.
Jag blir livrädd...
 
Lite innan mötet med barnläkaren på avdelningen ska vi kolla upp hennes hjärtfel, så det blir en heldag med oro och en väldig massa prover är jag rädd.
 
Tanken var att min lilla farmor ska följa med som stöd, men när jag tittar ut genom fönstret ser det mörkare och mörkare ut eftersom hon inte törs ligga efter vägen när det är snöstorm...
Är rädd att jag kommer få åka själv till sjukhuset med lillan...
 


Idag är jag glad att min fina vän Carro kom på besök med sin lilla dotter så jag fick lite annat att tänka på..
 
Nu håller vi alla tummar att snön tar ett litet upphåll och att farmor kommer imorgon !
 
//MammaMillis
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback