Dags igen

Nu är det då dags igen att ta tag i denna blogg.
Det har hänt en del sen sist.
Det största anledningen att jag kommer igång igen är att jag åter igen
har blivit aktiv i Buzzador.
Nu har jag lite tester som är på väg hem så för att dela dom med er så vill jag använda dels bloggen att sprida runt.
 
För övrigt är det idag midsommarafton och jag ska spendera denna kväll på jobbet.
Känns en aning surt nu när familjen åker till stugan och ska må gott och fira tillsammans.
Men om bara några veckor går jag på semester !!
 
Lilla pluttan har hunnit bli 1 år och 5 månader.
Hon kryper som en galning men går gör hon inte.
Vi har varit på läkarbesök på läkarbesök men avvakta är vad vi får höra.
Jag hoppas bara att hon är lite sen och att det snart släpper.
 
Återkommer med Buzzador produkterna jag ska testa.
 
// MammaMillis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback